Առևտրական կազմակերպության արդյունավետ գործունեության համար պահանջվում է ապրանքներ ձեռքբերելու, վաճառքի, դրամական միջոցների հոսքի, մատակարարների և գնորդների հետ փոխհաշվարկների վերահսկում և կառավարում: ՀԾ-Առևտուր համակարգը կօգնի խորությամբ լուծել այս խնդիրները, ավտոմատացնել առևտրական կազմակերպությունների գործընթացները և հեշտացնել կառավարումը: Համակարգն ապահովում է ապրանքների առք ու վաճառքի և պահեստային գործունեության կառավարման ամբողջական ավտոմատացում: Առավելապես ուղղված է մանրածախ առևտրով զբաղվող խանութներին նաև ունի մի շարք հատկություններ, որոնք կարևոր են ոչ մեծ կազմակերպությունների համար: Համակարգի ներդրումն ու շահագործումը շատ հեշտ են` պարզության և ինտուիտիվ հասկանալի կառուցվածքի շնորհիվ: Համակարգի տեխնիկական պահանջները բարձր չեն, այսինքն կազմակերպությանը սովորաբար անհրաժեշտ չի լինում համակարգի շահագործման համար ձեռք բերել լրացուցիչ համակարգչային տեխնիկա կամ ծրագրային ապահովում: Ուսուցումը և համակողմանի սպասարկումն օգնում են պատվիրատուներին լավագույն ձևով օգտագործել համակարգի հնարավորությունները և արդյունավետ կառավարել առևտրական կազմակերպության գործունեությունը: ՀԾ-Առևտուր 6 համակարգի համակցումները նոր սերնդի հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների և առևտրային սարքավորումների հետ հեշտացնում են վաճառքի գործընթացը` թույլ տալով արագ սպասարկել հաճախորդին: Համակարգը համակցված է նաև ՀԾ-Հաշվապահ 6, ՀԾ-ԻնտերնետԲանկ և ՊԵԿ-ի e-Invoicing համակարգերի հետ, ինչը բարձրացնում է աշխատանքի արդյունավետությունը և ապահովում ժամանակի հսկայական խնայողություն: ՀԾ-Առևտուր 6 համակարգը կարող են օգտագործել նաև ոչ մեծ ծավալի մեծածախ վաճառքներ ունեցող կազմակերպությունները: Իսկ այն կազմակերպություններին, որոնց գործունեության զգալի մասը պատվերների հավաքագրումն ու առաքումն է, առաջարկում ենք ՀԾ-Վաճառքների կառավարում համակարգը:
Նոր համակարգին անցնելու պայմանները